Llegir: Legisladors i polítics en el punt de mira

Monograph

Legisladors i polítics en el punt de mira

Daithí Mac Síthigh

University of East Anglia, GB
About Daithí
Profesor en la Facultad de Derecho de Norwich

Un informe sobre el 5è. Congrés sobre Internet, Dret i Política organitzat per la UOC el juliol de 2009. L'autor, que va participar com a ponent en la conferència i va escriure un "blog en viu" durant els dos dies que va durar l'esdeveniment, examina algunes de les contribucions, reflexiona sobre el tema dels llocs d'establiment de xarxes socials ("a favor o en contra?") i explora els diferents enfocaments de les disciplines del dret i les ciències polítiques, suggerint que l'augment de la importància d'aquests llocs és un reflex que consideracions com la privacitat, la seguretat, el compromís polític i els drets d'autoria són objecte d'un debat públic necessari i interdisciplinari.
How to Cite: Mac Síthigh, D., (2009). Legisladors i polítics en el punt de mira. IDP. Revista de Internet, Derecho y Política. (9). DOI: http://doi.org/10.7238/idp.v0i9.641
Publicat a 17 Des. 2009.

• PDF (EN)