Llegir: Primeres Jornades Professionals sobre la Protecció de Dades a la Universitat

Monograph

Primeres Jornades Professionals sobre la Protecció de Dades a la Universitat

Maite Casado

En el marc del III Congrés IDP (Internet, Dret i Política) va tenir lloc la celebració de la Primera Jornada Professional que analitzà el tractament de dades a les universitats. Es posà en relleu la necessitat de tenir una política clara de tractament de dades i també les corresponents auditories per tal de garantir el compliment de la legislació. Aquestes mesures a la llarga comporten un benefici per a la mateixa universitat, ja que suposen protegir la informació -un dels actius fonamentals- i contribueixen a la racionalització dels processos i dels mitjans de què disposa la universitat.

How to Cite: Casado, M., (2007). Primeres Jornades Professionals sobre la Protecció de Dades a la Universitat. IDP. Revista de Internet, Derecho y Política. (5). DOI: http://doi.org/10.7238/idp.v0i5.442
Publicat a 26 Set. 2007.