Llegir: Monogràfic "III Congrés Internet, Dret i Política (IDP). Noves perspectives"

Monograph

Monogràfic "III Congrés Internet, Dret i Política (IDP). Noves perspectives"

Authors:

Agustí Cerrillo ,

Jordi García,

Mònica Vilasau

Els dies 7 i 8 de Maig del 2007 va tenir lloc a Barcelona el III Congrés anual "Internet, Dret i Política (IDP)". Un any més, la Universitat Oberta de Catalunya, des dels seus Estudis de Dret i Ciència Política, va reunir un centenar d'acadèmics, professionals i estudiants per a reflexionar conjuntament al voltant de les respostes que des dels àmbits jurídic i polític s'estan donant per a fer front als reptes i aprofitar les oportunitats derivades de l'ús massiu de les tecnologies en tots els àmbits de la vida social.

A continuació es llisten els articles que el formen:

Miquel Peguera
"Només sé que no sé res (efectivament)": l'apreciació del coneixement efectiu i altres problemes en l'aplicació judicial de la LSSI

Pablo Lucas Murillo de la Cueva
Perspectives del dret a l'autodeterminació informativa

Yves Poullet amb la col·laboració de Jean-Marc Dinant
Vers nous principis de protecció de dades en un nou entorn TIC

Ricard Martínez
El dret fonamental a la protecció de dades: perspectivas

Antonio López
La investigació policial a Internet: estructures de cooperació internacional

Maite Casado