Llegir: II col·loqui: Nous perfils professionals per a una nova Administració

II col·loqui: Nous perfils professionals per a una nova Administració

Maria Julià

Universitat Oberta de Catalunya, ES

El 9 de setembre va tenir lloc a la seu de Tibidabo el II col·loqui: Nous perfils professionals per a un nova Administració, organitzat pel programa de Gestió i Administració Pública (interuniversitari: UOC, UB) dels Estudis de Dret i Ciència Política. Es tractava d'una sessió oberta a tots els estudiants de la UOC en general i, en particular, a tots aquells estudiants que tinguin interès per conèixer les sortides professionals que ofereix l'accés a l'Administració Pública, així com als treballs relacionats amb organismes públics.
How to Cite: Julià, M., 2020. II col·loqui: Nous perfils professionals per a una nova Administració. IDP. Revista de Internet, Derecho y Política, (30). DOI: http://doi.org/10.7238/idp.v0i30.3230
Publicat a 01 Mar 2020.