Llegir: Jornada sobre habilitats professionals de l'advocat i de l'assessor fiscal

Academic activities

Jornada sobre habilitats professionals de l'advocat i de l'assessor fiscal

Ana Maria Delgado

El 2 de maig de 2019 va tenir lloc la V Jornada d'Orientació Professional en Fiscalitat, dedicada, en aquesta ocasió precisament, a les «Habilitats professionals de l'advocat i de l'assessor fiscal». Els Estudis de Dret i Ciència Política de la Universitat Oberta de Catalunya van organitzar aquesta jornada, vinculada al Màster Universitari de Fiscalitat, com un instrument d'orientació professional per als estudiants inscrits.
How to Cite: Delgado, A.M., 2019. Jornada sobre habilitats professionals de l'advocat i de l'assessor fiscal. IDP. Revista de Internet, Derecho y Política, (29), p.None. DOI: http://doi.org/10.7238/idp.v0i29.3213
Publicat a 01 Oct 2019.