Llegir: Anàlisi crítica de la plataforma europea de resolució de conflictes en línia

Anàlisi crítica de la plataforma europea de resolució de conflictes en línia

Authors:

Wendolyne Nava ,

Universidad Autónoma de Ciudad Juárez, MX
About Wendolyne
Profesora investigadora de tiempo completo en la Universidad Autónoma de Ciudad Juárez. Doctora en Derecho con especialidad en Derecho internacional privado por la Universidad de Barcelona. Experta en ADR/ODR. Miembro del Sistema Nacional de Investigadores de CONACYT. Editora de la Revista Especializada en Investigación Jurídica.

Gabriela Ortega

Universidad Autónoma de Ciudad Juárez, MX
About Gabriela
Profesora investigadora de tiempo completo en la Universidad Autónoma de Ciudad Juárez. Experta
en logística internacional.

Una condició ineludible per al funcionament del mercat únic digital en la Unió Europea és incentivar el comerç electrònic transfronterer, i al mateix temps brindar la màxima protecció a les empreses, però particularment als ciutadans europeus, que són la part més vulnerable en aquest tipus de transaccions, i que per tant necessita major protecció i seguretat. És així com la Comissió Europea, com a part de l’estratègia per a aconseguir-ho, crea la plataforma europea de resolució de conflictes en línia. Atesa la rellevància de la iniciativa, no només en el pla regional, sinó al món, aquest treball fa una anàlisi crítica de la plataforma en els primers anys de funcionament, a fi de posar de manifest les seves fortaleses i les oportunitats de millora i així establir cap a on ha d’encaminar els esforços per a aconseguir de manera exhaustiva la seva comesa.

How to Cite: Nava, W. and Ortega, G., 2019. Anàlisi crítica de la plataforma europea de resolució de conflictes en línia. IDP. Revista de Internet, Derecho y Política, (29). DOI: http://doi.org/10.7238/idp.v0i29.3158
Publicat a 14 Mar 2019.