Llegir: Col·loqui: nous perfils professionals per a una nova Administració pública

Academic activities

Col·loqui: nous perfils professionals per a una nova Administració pública

Maria Julià Barceló

UOCES
About Maria
Directora del Grado de Gestión y Administración Pública (interuniversitario: UOC, UB)
Estudios de Derecho y Ciencia Política (UOC)

El 12 de setembre de 2018 es va celebrar el col·loqui «Nous perfils professionals per a una nova Administració pública» i sobre les noves tasques dels seus treballadors, en el marc dels Estudis de Dret i Ciència Política de la UOC, i organitzat pel Grau de Gestió i Administració Pública (interuniversitari de la UOC i la UB), a la seu del Tibidabo de la UOC (Barcelona). Aquest col·loqui va tenir en compte que l’actual Administració pública tal com la coneixem pateix una transformació important a causa de l’ús de les TIC i la implantació de l’Administració electrònica. Precisament en aquest sentit, el Grau de Gestió i Administració Pública, que és en línia i utilitza les TIC, intenta també donar la formació necessària per als nous perfils que es necessitaran en l’Administració que es desenvolupa, tant en treballs dins de les administracions com en les empreses o consultories que treballen amb l’Administració o per a ella.
How to Cite: Julià Barceló, M., 2019. Col·loqui: nous perfils professionals per a una nova Administració pública. IDP. Revista de Internet, Derecho y Política, (28), pp.136–137. DOI: http://doi.org/10.7238/idp.v0i28.3189
Publicat a 17 Feb 2019.