Llegir: Qüestions actuals sobre la temporalitat i l’estabilització en l’ocupació pública. Ressenya d...

Academic activities

Ignasi Beltrán de Heredia Ruiz

UOCES
About Ignasi
Profesor agregado y titular de universidad acreditado
Estudios de Derecho y Ciencia Política
Universitat Oberta de Catalunya

La temporalitat i els processos d’estabilització en l’ocupació pública descriuen una realitat molt complexa subjecta a marcs normatius canviants i nombroses controvèrsies hermenèutiques, sense oblidar la incidència que hi tenen les disponibilitats pressupostàries oscil·lants.

El programa de la V Jornada de Dret del Treball i de la Seguretat Social, celebrada el 13 de novembre 2018 a la seu institucional de la UOC, a Barcelona, va tenir per objecte abordar les qüestions més noves i controvertides relacionades amb aquestes qüestions a partir de quatre ponències impartides per destacats exponents de l’acadèmia i la judicatura.

How to Cite: Beltrán de Heredia Ruiz, I., 2019. Qüestions actuals sobre la temporalitat i l’estabilització en l’ocupació pública. Ressenya de la V Jornada de Dret del Treball i de la Seguretat Social. IDP. Revista de Internet, Derecho y Política, (28), pp.134–135. DOI: http://doi.org/10.7238/idp.v0i28.3188
Publicat a 17 Feb 2019.

• EPUB (ES)