Llegir: IV Jornada d'Orientació Professional en Fiscalitat; Sortides professionals a l'Agència Estat...

Academic activities

Ana Maria Delgado

Universitat Oberta de Catalunya, ES
About Ana

Catedrática de Derecho Financiero y Tributario

Directora del máster universitario de Fiscalidad (UOC)

El passat 28 de maig de 2018 va tenir lloc la IV Jornada d'Orientació Professional en Fiscalitat, dedicada en aquesta ocasió a les “Sortides professionals a l'Agència Estatal d'Administració Tributària”. Els Estudis de Dret i Ciència Política de la Universitat Oberta de Catalunya van organitzar aquesta jornada, vinculada al màster universitari de Fiscalitat, com un instrument d'orientació professional per als estudiants d'aquest màster, i sota la direcció d'Ana María Delgado García (directora del màster universitari de Fiscalitat de la UOC) i Rafael Oliver Coll (professor col·laborador de Fiscalitat de la UOC).

How to Cite: Delgado, A.M., 2018. IV Jornada d'Orientació Professional en Fiscalitat; Sortides professionals a l'Agència Estatal d'Administració Tributària. IDP. Revista de Internet, Derecho y Política, (27), pp.114–115. DOI: http://doi.org/10.7238/idp.v0i27.3166
Publicat a 17 Sep 2018.