Llegir: Editorial

Directora de la revista

Catedràtica de Dret Financer i Tributari

Directora dels Estudis de Dret i Ciència Política

Directora del màster universitari de Fiscalitat

Universitat Oberta de Catalunya

El número 27 de la Revista d'Internet, Dret i Política conté un monogràfic que recull diversos articles sobre les implicacions jurídiques dels usos i comentaris fets a les xarxes socials. El nombre de delictes comesos a través de les xarxes socials va en augment, d'una banda, per l'existència de noves plataformes idònies per a la comissió de certs delictes i, d'altra banda, per l'aparença d'anonimat que presenta l'ús de les xarxes socials. No obstant això, actuar contra aquesta situació no és fàcil, ja que un dels principals problemes que es planteja és el de les dificultats probatòries per a la seva aportació al procediment judicial.

How to Cite: Delgado, A.M., 2018. Editorial. IDP. Revista de Internet, Derecho y Política, (27), pp.1–2. DOI: http://doi.org/10.7238/idp.v0i27.3164
Publicat a 17 Sep 2018.

• PDF (CA)