Llegir: Intel·ligència Artificial i Dret

Raquel Xalabarder

Universitat Oberta de Catalunya, ES
About Raquel

Catedrática de Propiedad Intelectual (UOC)

El passat 27 de juny de 2018, el grup de recerca Dret d'Internet - DDI (grup consolidat AGAUR 2017SGR1711), dels Estudis de Dret i Ciència Política de la UOC, va organitzar la jornada «Intel·ligència Artificial i Dret», a la seu de la Universitat Oberta de Catalunya, a  Av. del Tibidabo, 39, de Barcelona. Com a ponents es va comptar amb la presència dels professors  Manuel Desantes (catedràtic de Dret Internacional Privat, Universitat d'Alacant), Jane C. Ginsburg, Morton L. Janklow (professor de Dret de Propietat Literària i Artística, Columbia University Law School), Andrés Guadamuz (professor agregat de Propietat Intel·lectual, Universitat de Sussex), Aurelio López-Tarruella (professor titular de Dret Internacional Privat, Universitat d'Alacant), Alessandro Mantelero (professor de Dret Privat, Politecnico di Torino), Anna Ramalho (professora ajudant de Propietat Intel·lectual, Maastricht University) i Antoni Rubí Puig, (professor agregat de Dret Civil, Universitat Pompeu Fabra).

How to Cite: Xalabarder, R., 2018. Intel·ligència Artificial i Dret. IDP. Revista de Internet, Derecho y Política, (27), pp.108–109. DOI: http://doi.org/10.7238/idp.v0i27.3161
Publicat a 17 Sep 2018.