Llegir: IX Jornada de Docència del Dret i TIC

About Ignasi

Professor agregat i TU acreditat

Universitat Oberta de Catalunya

Les Jornades de Docència del Dret i TIC organitzades pels Estudis de Dret i Ciència Política de la UOC, en la seva novena edició, s'han convertit en un espai d'avantguarda  per compartir les novetats més recents pel que fa a l'ús de les TIC en la docència de les ciències jurídiques.

La Jornada, desenvolupada a Barcelona el 15 de juny de 2018, va comptar amb la participació de membres de la comunitat universitària de diverses universitats i es va articular a partir dels (clàssics) eixos temàtics següents: Planificació de la docència per mitjà de les TIC; Plataformes virtuals i avaluació dels aprenentatges; i Formació pràctica del dret i TIC i Eines de treball col·laboratiu.

How to Cite: Beltrán de Heredia Ruiz, I., 2018. IX Jornada de Docència del Dret i TIC. IDP. Revista de Internet, Derecho y Política, (27), pp.106–107. DOI: http://doi.org/10.7238/idp.v0i27.3160
Publicat a 17 Sep 2018.