Llegir: Editorial

Ana Maria Delgado García

Catedrática de Derecho Financiero y Tributario Directora de los Estudios de Derecho y Ciencia Política Directora del máster universitario de Fiscalidad Universitat Oberta de Catalunya, ES

El número 25 de la revista Internet, Dret i Política conté un monogràfic que recull diversos articles sobre l'aplicació de la mediació i l'arbitratge en diferents àmbits sectorials per resoldre conflictes. Conflictes, en ocasions, provocats per la pròpia incidència de les tecnologies de la informació i de la comunicació en les relacions socials, econòmiques, etc. I, d'altra banda, també s'analitza com les pròpies tecnologies de la informació i la comunicació impacten en els canals per dur a terme la mediació (plataformes electròniques de mediació).

How to Cite: Delgado García, A.M., (2017). Editorial. IDP. Revista de Internet, Derecho y Política. (25). DOI: http://doi.org/10.7238/idp.v0i25.3119
Publicat a 30 Sep 2017.

• PDF (EN)