Llegir: VII Jornada de Docència del Dret i Tecnologies de la Informació i la Comunicació

Academic activities

Ana María Delgado García

Universitat Oberta de Catalunya
About Ana María

Directora de los Estudios de Derecho y Ciencia Política (UOC)

Les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) han revolucionat l’educació superior i alhora constitueixen una part de la seva evolució, fins al punt que s’han convertit en un element clau en la docència al qual les universitats no poden girar l’esquena. En aquest escenari, les TIC poden ajudar a convertir l’ensenyament en una cosa més pràctica i interactiva, que motivi els estudiants i que se centri en les activitats per a un major i millor aprenentatge. A més, permeten la reproducció o simulació d’escenaris reals i la formació en competències en entorns que faciliten la incorporació de nous formats i eines d’aprenentatge.

How to Cite: Delgado García, A.M., (2016). VII Jornada de Docència del Dret i Tecnologies de la Informació i la Comunicació. IDP. Revista de Internet, Derecho y Política. (22). DOI: http://doi.org/10.7238/idp.v0i22.3003
Publicat a 11 Jul. 2016.

• EPUB (ES)