Llegir: Presentació del llibre La gobernanza hoy: 10 textos de referencia, d'Agustí Cerrillo

Academic activities

Agustí Cerrillo

El proppassat 19 de gener, es va presentar a la Universitat Oberta de Catalunya el llibre La gobernanza hoy: 10 textos de referencia, coordinat i traduït per Agustí Cerrillo, professor dels Estudis de Dret i Ciència Política de la UOC.

El van presentar Eduard Aibar, vicerector de recerca de la UOC; Francisco Ramos, director de l'Institut Nacional d'Administració Pública; Joan Prats, director de l'Institut Internacional de Governabilitat de Catalunya i autor del llibre De la burocracia al management. Del management a la gobernanza, que també fou presentat en el mateix acte.

How to Cite: Cerrillo, A., (2006). Presentació del llibre La gobernanza hoy: 10 textos de referencia, d'Agustí Cerrillo. IDP. Revista de Internet, Derecho y Política. (2). DOI: http://doi.org/10.7238/idp.v0i2.390
Publicat a 21 Nov. 2006.

• PDF (CA)