Llegir: De la digitalització a la innovació tecnològica: valoració jurídica del procés de modernitza...

Julián Valero Torrijos

Universidad de Murcia Departamento de Derecho Administrativo iDerTec-grupo de investigación "Innovación, Derecho y Tecnología", ES
About Julián
Profesor titular de Derecho Administrativo en la Universidad de Murcia (acreditado como catedrático por la ANECA). Coordinador del del grupo de investigación "Innovación, Derecho y Tecnología" (iDerTec)

Durant els últims deu anys s’han produït avenços importants en la implantació de l’administració electrònica a Espanya. En el procés esmentat han tingut un protagonisme destacat les reformes legals impulsades durant aquest període. Aquest article té per objectiu analitzar-ne l’abast, no només tenint en compte el seu sentit inicial, sinó, a més i sobretot, les demanes exigides pel context social actual i tecnològic. En última instància, es tracta de determinar fins a quin punt el marc normatiu vigent resulta adequat a aquests efectes i, en el seu cas, el canvi de paradigma jurídic que cal per arribar a l’objectiu esmentat.

How to Cite: Valero Torrijos, J., (2014). De la digitalització a la innovació tecnològica: valoració jurídica del procés de modernització de les administracions públiques espanyoles a l'última dècada (2004-2014). IDP. Revista de Internet, Derecho y Política. (19), pp.117–129. DOI: http://doi.org/10.7238/idp.v0i19.2466
Publicat a 01 Nov. 2014.

• ePUB (ES)