Llegir: Docència del Dret i tecnologies de la informació i la comunicació

Academic activities

Docència del Dret i tecnologies de la informació i la comunicació

Ana Maria Delgado

UOC
About Ana

Directora de los Estudios de Derecho y Ciencia Política

En l'actual escenari de l'ensenyament superior, cal la implicació i el compromís de tota la comunitat universitària amb la qualitat de l'ensenyament per a aconseguir l'excel·lència acadèmica mitjançant l'activitat docent i investigadora i la incorporació d'estratègies de millora contínua. Algunes de les iniciatives més recents que es posen en pràctica en l'àmbit de la docència universitària són: la introducció dels MOOC (massive open online courses), la utilització del cinema i altres recursos audiovisuals, el desenvolupament de les competències professionals per mitjà de diferents eines, l'adequació dels treballs finals a estàndards d'excel·lència acadèmica, la utilització d'eines de Moodle, la incorporació de mitjans i xarxes socials en la docència, la implantació de sistemes d'avaluació alternatius (entre iguals, autoavaluació...).

Paraules clau: docència dret TIC
How to Cite: Delgado, A.M., (2014). Docència del Dret i tecnologies de la informació i la comunicació. IDP. Revista de Internet, Derecho y Política. (18), pp.110–111. DOI: http://doi.org/10.7238/idp.v0i18.2299
Publicat a 01 Juny 2014.

• PDF (CA)