Llegir: Internet i xarxes socials: un context nou per al delicte

Monograph

Internet i xarxes socials: un context nou per al delicte

M. José Pifarré

(Open University of Catalonia, UOC), ES
About M. José
Professor, Law and Political Science Department, Universitat Oberta de Catalunya

Internet i, molt especialment, les xarxes socials formen un context social nou caracteritzat, entre altres coses, perquè l’abast temporal i espacial de les comunicacions per mitjà seu crea proximitats «virtuals» abans impossibles que han canviat la manera de relacionar-nos en societat. En aquest context, amb les seves particularitats i especificitats, han sorgit conductes inèdites fins ara i ha tingut lloc una mutació molt important de les convencions socials. La rapidesa amb què canvien els  comportaments socials a causa d’internet o amb què neixen realitats noves al seu si té pocs precedents.

Paraules clau: internet redes sociales delito
How to Cite: Pifarré, M.J., (2013). Internet i xarxes socials: un context nou per al delicte. IDP. Revista de Internet, Derecho y Política. (16), pp.40–43. DOI: http://doi.org/10.7238/idp.v0i16.1985
Publicat a 15 Juny 2013.

• PDF (Monográfico completo) (ES)