Llegir: La interposició de reclamacions economicoadministratives a través d'Internet

Monograph

La interposició de reclamacions economicoadministratives a través d'Internet

Juan Calvo Vérgez

Universidad de Extremadura
About Juan

Lecturer in Financial and Tax Law. University of Extremadura.

Aquest article té per objectiu analitzar, dins del marc de l'anomenada Administració tributària electrònica, i de resultes de la progressiva implantació de les TIC en l'àmbit de l'ordenament juridicotributari, les principals qüestions que suscita la interposició de reclamacions i recursos a través d'Internet. A aquest efecte, i després d'una anàlisi de l'evolució experimentada per la regulació aplicable en aquesta matèria, s'analitzen les principals etapes del procediment que ha de seguir-se de cara a la presentació dels esmentats recursos i reclamacions, amb especial atenció a la regulació implantada per l'Ordre EHA/2784/2009, de 8 d'octubre.

How to Cite: Calvo Vérgez, J., (2011). La interposició de reclamacions economicoadministratives a través d'Internet. IDP. Revista de Internet, Derecho y Política. (12). DOI: http://doi.org/10.7238/idp.v0i12.1169
Publicat a 13 Oct. 2011.

• EPUB (ES)