Llegir: Les notificacions tributàries practicades obligatòriament per mitjans electrònics

Monograph

Ana Maria Delgado

Universitat Oberta de Catalunya
About Ana
Professor in Financial and Tax Law, Universitat Oberta de Catalunya.

En l'àmbit tributari, en línia amb l'obligatorietat de la presentació telemàtica d'algunes declaracions (qüestió en la qual l'Administració tributària ha estat pionera), es preveu l'obligatorietat de la pràctica de notificacions per via electrònica en determinats supòsits i per a uns subjectes concrets, a través de l'adreça electrònica habilitada. Es tracta, en principi, d'una mesura positiva per a l'eficàcia de l'Administració, que pretén agilitar els tràmits administratius i estalviar costos, si bé cal analitzar amb detall si la regulació d'aquesta matèria disposa de les garanties jurídiques suficients per a no lesionar els drets dels tributaris obligats.

How to Cite: Delgado, A.M., (2011). Les notificacions tributàries practicades obligatòriament per mitjans electrònics. IDP. Revista de Internet, Derecho y Política. (12). DOI: http://doi.org/10.7238/idp.v0i12.1165
Publicat a 13 Oct. 2011.

• EPUB (ES)