Llegir: Jornada “Docència del dret i les tecnologies de la informació i la comunicació”

Academic activities

Jornada “Docència del dret i les tecnologies de la informació i la comunicació”

Agustí Cerrillo

Universitat Oberta de Catalunya
About Agustí

Director of the Law programme of the UOC

A fi d'intercanviar experiències sobre l'ús de les tecnologies de la informació i la comunicació en la docència del dret en el moment d'avançar en el desplegament dels nous graus adaptats a l'Espai Europeu d'Educació Superior, els Estudis de Dret i Ciència Política de la Universitat Oberta de Catalunya, amb el suport del Vicerectorat de Recerca i Innovació, van organitzar el juny del 2010 una jornada que perseguia el següent: facilitar el coneixement sobre els usos que es poden donar a les tecnologies de la informació i el coneixement en la docència del dret, així com els èxits, i els fracassos, experimentats en aquesta matèria.

How to Cite: Cerrillo, A., (2011). Jornada “Docència del dret i les tecnologies de la informació i la comunicació”. IDP. Revista de Internet, Derecho y Política. (11). DOI: http://doi.org/10.7238/idp.v0i11.1082
Publicat a 17 Gen. 2011.

• PDF (CA)