Llegir: El principi de neutralitat tecnològica i de serveis a la UE: la liberalització de l’espectre...

Cristina Cullell March

Universidad Internacional de Catalunya, ES
About Cristina

Assistant lecturer at the Sciences of Communication Faculty, International University of Catalonia (UIC)

L'impacte dels avenços tecnològics sobre la xarxa radioelèctrica ha donat lloc a la revisió del model de gestió tradicional de command and control per altres formes de gestió orientades a una eficiència i flexibilitat més grans. Un dels eixos bàsics d'aquestes reformes és la introducció dels principis de neutralitat tecnològica i de serveis, l'aplicació dels quals suposa que les autoritats de regulació deixen de fixar la tecnologia i els serveis que cal prestar en una determinada banda de l'espectre radioelèctric. A la Unió Europea, aquests principis es consoliden com a principis de regulació amb la reforma del marc regulador de les comunicacions electròniques del 2009. A partir de llavors els principis esmentats inspiren l'activitat normativa de les autoritats de regulació dels estats membres.

How to Cite: Cullell March, C., (2011). El principi de neutralitat tecnològica i de serveis a la UE: la liberalització de l’espectre radioelèctric. IDP. Revista de Internet, Derecho y Política. (11). DOI: http://doi.org/10.7238/idp.v0i11.1017
Publicat a 17 Gen. 2011.

• PDF (CA)