Llegir: Jornades sobre l’assessoria fiscal i l’organització dels despatxos

Academic activities

Jornades sobre l’assessoria fiscal i l’organització dels despatxos

Ana Maria Delgado

UOCES
About Ana

Catedràtica de Dret Financer i Tributari

Directora del màster universitari de Fiscalitat

El passat 24 de novembre del 2016 van tenir lloc les II Jornades d’Orientació Professional en Fiscalitat, en aquesta ocasió, dedicades a l’assessoria fiscal i l’organització dels despatxos. Les jornades, vinculades al màster universitari de Fiscalitat, les van organitzar els Estudis de Dret i Ciència Política de la Universitat Oberta de Catalunya com a instrument d’orientació  professional per als estudiants del màster i sota la direcció d’Ana María Delgado García, directora d’aquest, i de Rafael Oliver Cuello, professor col·laborador de Fiscalitat de la mateixa institució.
How to Cite: Delgado, A.M., (2017). Jornades sobre l’assessoria fiscal i l’organització dels despatxos. IDP. Revista de Internet, Derecho y Política. (24).
Altmetric
Publicat a 18 Maig 2017.