Llegir: I Jornades sobre com elaborar un Treball Final de Grau

Patricia Hernandez

UOCES
About Patricia

Profesora de los Estudios de Derecho y Ciencia Política (UOC)

El passat 23 de febrer els Estudis de Dret i Ciència Política de la UOC van organitzar les I Jornades sobre Com Elaborar un Treball Final de Grau. Aquestes es van dur a terme de manera conjunta entre la professora de Criminologia Dra. Patricia Hernández i l’Associació Interuniversitària de Criminologia (AIC), i anaven dirigides a tots els alumnes de la UOC que estiguessin interessats a conèixer amb més detall el funcionament de l’assignatura i, especialment, a aquells que s’hi han matriculat en el semestre present (febrer – juliol del 2017). Així mateix, les jornades van estar obertes a estudiants de Criminologia d’altres universitats.

How to Cite: Hernandez, P., (2017). I Jornades sobre com elaborar un Treball Final de Grau. IDP. Revista de Internet, Derecho y Política. (24).
Altmetric
Publicat a 18 Maig 2017.