Llegir: La relació entre els ciutadans i els representants polítics mitjançant el correu electrònic:...

Francisco Javier Puchades Arce

Universidad CEU-Cardenal Herrera, ES
About Francisco
Investigador del departamento de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Tecnología de la Información. Universidad CEU - Cardenal Herrera.

L’aplicació de les tecnologies de la informació ha obert múltiples alternatives en la comunicació entre els partits polítics i la societat. Una d’aquestes vies apunta a la comunicació directa entre ciutadans i diputats, convertint els individus en interlocutors actius i incorporant-los al procés de presa de decisions en un exercici d’apoderament ciutadà. La que es presenta a continuació és una recerca exploratòria que analitza les actituds dels diputats del Parlament autonòmic valencià en la interacció virtual amb la ciutadania per mitjà del correu electrònic. A partir de l’aplicació d’una metodologia quantitativa i qualitativa, s’han analitzat les respostes dels representants públics a les interaccions virtuals procedents d’un grup de ciutadans al llarg de tres onades temporals. Els resultats mostren que l’actitud positiva és visible solament en un nombre limitat de parlamentaris i evidencien l’absència de protocols interns en els partits polítics.

DOI: http://doi.org/10.7238/idp.v0i22.3041
How to Cite: Puchades Arce, F.J., (2017). La relació entre els ciutadans i els representants polítics mitjançant el correu electrònic: el cas del Parlament de la Comunitat Valenciana en la VIII legislatura. IDP. Revista de Internet, Derecho y Política. (23). DOI: http://doi.org/10.7238/idp.v0i22.3041
Altmetric
Publicat a 05 Feb. 2017.