Llegir: Neutralitat de la Xarxa: Història, regulació i futur

University of Essex School of Law, GB
About Christopher

Profesor titular de Derecho de la Universidad de Essex

Aquest article se centra en el repte global de la política de neutralitat a la Xarxa: podran els governs garantir un accés més gran a Internet encara més ràpid, mentre donen suport a les expectatives dels usuaris i els proveïdors de continguts que la censura i la filtració dels seus continguts es mantinguin a un mínim democràticament i econòmicament necessari? O l'accés obert a Internet es relegarà a un carril comparativament lent, amb carrils ràpids reservats per a serveis de vídeo, telefonia i altres serveis afavorits afiliats als proveïdors de serveis d'accés a Internet? La reglamentació de les comunicacions de telefonia, radiodifusió i Internet (inclòs el comerç electrònic) depèn de les solucions a aquestes preguntes, agrupades en el principi, convertit en eslògan, de "neutralitat a la Xarxa".

DOI: http://doi.org/10.7238/idp.v0i13.1394
How to Cite: